welcOme


Saturday, February 12, 2011

~marilah kita berkasih sayang~

Assalamualaikum….bagi  yang beragama islam….boleh la jawab salam…
Bagi yang bukan beragama islam saya ucapkan salam sejahtera….






Ermmm….sebagai permulaan dan mukadimah untuk hari ini saya kirimkan sejambak bunga buat kalian sebagai tanda yang kalian sentiasa berada dekat di hati sayaJ



Dan di sini saya kirimkan senyuman agar kita sentiasa berada dalam keriangan


  



Senyumlah kita selalu kerana senyuman itu satu sedekah








Jangan biarkan hidup anda dibasahi dengan tangisan…
Hapuslah airmatamu agar hari yang berlalu lebih bermakna…










Marila kita sama2 berkasih sayang antara satu sama lain
Agar kehidupan yang kita lalui tidak kesorangan
















Salamilah erti hidup dan hargailah setiap rakan yang hadir dalam hidup kita
Mereka yang membuat kita ketawa dan menangis
Kehadiran merekalah menceriakan hari2 kita
Terima kasih semua…
Kernah pernah hadir menjadi kawanku….














Dan saya sentiasa disini mengharapkan hari2 rakan saya berlalu dengan penuh keindahan…dan saya sentiasa ingin mengetahui keadaan rakan2 saya kerana anda semua sentiasa berada di minda dan di hati saya..







Dan ada kalanya saya tidak tahu saya telah mnyakiti hati sahabat saya
Dan mungkin mereka juga adalah anda sendiri
Jadi asaya ingin memnta maaf andai ada sikap yang membuat anda merasa terluka…






Semoga anda mampu memaafkan saya..








Kadang-kadang saya tak tahu bagaimana untuk mengekspresikan rasa sayang saya pada anda semua…
Jadi saya kirimkan pelukkan dari jauh agar anada merasa kehangatan persahabatan saya x pernah kurang…







Andai anda masih lagi rasa kekurangan dari pelukan itu…jadi saya kirimkan ciuman persahabatan agar anda semua tahu yang saya sangat menyayangi semua sahabat saya.












Dan akhir sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi menjadi sahabat saya…daaa......


























No comments:

Post a Comment