welcOme


Saturday, February 19, 2011


Malam  ni dah banyak sangat masa abis dengan membaca artikel2 dan bLog2 yang best2..pndai kan ampa semua buat tu....terbuai-buai lak perasaan ni bila membaca artikel pasal dulu-dulu..kenapalah erk masa tu aku ni buta IT..ish..kalaulah dari dulu aku ni pandai tentu aku dapat mencipta mOmentun2 yang bahagia yang dapat memberikan senyuman di mata ampa pembaca bLog ni saat ni..
Fesbuk aku masih On..dah xtaw lak apa aku nak buat…dah sangt bOsan..kdg2 terpikir..kenapalah Org lain x bosan..agaknya sebb aku ni bnyk masa yang aku x isi kOt..nk aku tulis blog ish...nak karang ayat pOwer mawer memng aku ni fail even ramai kata aku ni pndai ckap..pndai ckap cmna aku sendiri xpasti..agaknya bab membebel jer kOt aku ni pndai..hakhakhak..;p


     gambr di atas bukan aku..hahaha..

Blog ni aku sesaja ja aku wat..konon nak bagi celik IT la kononnya la..tapi mcam x celik2 gak ni..rabun lagi ni..hakhak..pasni kena pakai permata hijrah la kasi clear sikit mata hati..haha..nak gak aku ikut Orang wat blog even xpandai..kira aku still baru nak jinak2 ayam arr ni…camna lak jinak2 ayam tu erk..haaa..carik sendirik arr..kihkihkih…



 ni baru jinak ayam..tarik guna tali ja..

Apa  mOtif aku wat blOg ni..sebenarnya aku ingt nak upload pic2 n cita sal family aku jer..aku ni xrajin cam Org len jadi aku kasi tuk Org len sekali tOlOng update..nanti2..anak2 kami dah besar..dah ada cucu cicit..lehla ramai2 tgk..masa tu depa lak terbuai2 perasaan diulit kenangan lama macam aku bila baca blOg yang org tu tulis..

Series aku ni memang fail bab nak mengarang ayat2 puitis2 cintan cintun dan bla..bla..even aku ni amik sastera dulu..ish..sian cikgu aku..xdapat dia berbangga ngan aku kan..maap cikgu..huhu…

Malas aku nak cakap bnyk entry aku kali ni just nak bagitaw yang aku wat blOg ni tuk ank cucu cicit aku jek..maksud aku tuk family aku..family yang lahir dari tOk wan aku..hj Ayob n isteri tercinta..tapi aku xda lak cakap Org len xleh baca..ampa jangan gelakkan aku erk..aku baru nak belaja ni..dulu buta It skrg ni dh rabun..pasni cerah la kot…dOa2 la noh..hehe….


inilah family hj Ayob & hjh Rahmah..



p/s: sekadar bosan2..jgn marah yer guna "aku" ...hihi..;) senyum selalu..jaga diri hiasi peribadi..aku dh ngtOk..nite!!

No comments:

Post a Comment